wtorek, 6 września 2016

Podsumowanie wakacji

Wakacje... Miały być ambitne. Miałam przeczytać wszystko, co nieprzeczytane mam w domu (w pokoju konkretniej). Do tego planowałam obejrzeć min. jeden serial i zacząć nagrywać na YouTube.
Co z tego wyszło?

Przeczytałam (tylko) 11 książek.

Czerwiec (bo w czerwcu zaczęły się wakacje):
~ Strażniczka Książek Recenzja
~ Dary Anioła; Miasto upadłych Aniołów
Lipiec:
~ Kroniki Saltamontes; Ucieczka z Mroku Recenzja
~ Panika Recenzja
~ Osaczenie
Sierpień:
~ W Ramionach Gwiazd Recenzja
~ Pax. Pal Przekleństwa (recenzja niedługo się pojawi)
~ Rozkaz Zagłady
~ Na skraju jutra (recenzja niedługo się pojawi)
~ Ariana Grande. Z głową w chmurach (jestem w trakcie proszenia siostry o wspólną recenzję - możecie pomóc w komentarzach)
~ Kochani, dlaczego się poddaliście? Recenzja
Miało być więcej, ale i tak poszło mi lepiej niż w zeszłym roku.

Co do YouTube'a. Chciałam zacząć. Ale boję się że mój aparat nie jest do tego odpowiedni. Da się nim nagrywać, ale kiepsko z dźwiękiem. Do tego nie mam gdzie przerabiać filmów (movie maker może się nie nadać).
Dlatego pozostałam na marzeniach.
Na początku wakacji, albo może i nawet już w roku szkolnym, zaczęłam oglądać The 100. Ale potem zepsuł mi się laptop. Dlatego też nie mam pojęcia na którym odcinku drugiego sezonu skończyłam. Wiem tyle, że bardzo mi się podoba serial.
Muszę przyznać że byłam w kilku miejscach w Polsce, ale patrząc na całokształt, to teoretycznie cały czas siedziałam w domu i pilnowałam brata.
Udało mi się znaleźć na Światowych Dniach Młodzieży w Krakowie. Odwiedziłam też Szczecin i tam spotkałam się z koleżanką i kolegą. Jeździłam też z rodzicami po Kaszubach, spadłam na ziemię w parku linowym, a także odwiedziłam Jarmark Dominikański w Gdańsku.
Miałam się spotkać z Filipem, ale wyszło jak wyszło - widzieliśmy się przez Skype'a. Miałam się też spotkać z Karolem, ale z nim również nie wyszło.
Mimo wszystko, jestem zadowolona z tych wakacji z większym stopni niż jestem niezadowolona. 

A teraz moi drodzy, czas do szkoły! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz