wtorek, 23 sierpnia 2016

The Maze Runner Book Tag

W podzięce za nominację od Filipa z Filip w Labiryncie Książek, z miłości do serii Więzień Labiryntu i z okazji iż skończyłam niedawno Rozkaz Zagłady, postanowiłam wykonać w końcu The Maze Runner Book Tag (który przetłumaczę inaczej [poprawniej? hahaha] niż Filip).



1. Thomas - postać, która najczęściej pcha się w niebezpieczeństwo, nie myśląc o konsekwencjach
I tu pojawiają się problemy, bo myślę że każdy główny bohater ma takie skłonności.. Ale jedną z pierwszych przemyślanych postaci jest Tris z Niezgodnej. Szczerze, nie potrafię sobie przypomnieć, kiedy ostatnio zrobiła coś, myśląc uprzednio.

2. Newt - postać która pełni rolę rodzica w grupie
Myślę, że Maxon byłby odpowiednią postacią do tej kategorii. Myślę że każdy fan Rywalek pamięta te emocjonujące momenty z Jedynej (nie, nie chodzi mi o wybór żony). To często on pilnował Ami i sprowadzał ją do ładu. 

3. Gally - postać desperacko próbująca przejąć kontrolę
Tu pojawiają się dwa pseudo-czarne charaktery. Po pierwsze; Alma Coin. Na początku była miła i w miarę ją lubiłam. Ale potem pokazała swoją twarz. Charakter drugi, czyli Maven. Błagam dziewczyny. Nie udawajcie że żadna z was nie była chociaż przez chwilę nim zauroczona (nawet wtedy, kiedy okazał się tym złym).

4. Chuck - dziecko w grupie
Z tym pytaniem miałam duży problem. Bo z jednej strony była Prim, która rzeczywiście pasuje, ale pod koniec jednak stała się nieco samodzielniejsza. A potem w mojej głowie zaświtała Margo Roth Spiegelman. Ona cały czas chciała być w centrum uwagi. Wszystko musiało się kręcić wokół niej i wszystko sprowadzało się do niej. Do samego końca.

5. Minho - poboczna postać, która może zostać pominięta ale jest ważna dla historii
Po chwilowych przemyśleniach stwierdziłam, że może tu pasować Nat z Paniki. Zdaje się, że nie jest ważna, ale tak naprawdę, to od niej zaczyna się cała historia. Przecież to ona miała skoczyć.

6. Alby - postać, która zawsze tam była, ale została powoli spychana na zewnątrz grupy
Nie wiem czemu,m ale mam nieodparte wrażenie, że tutaj pasowałby Isaac z Gwiazd Naszych Wina. No bo przecież on był postacią rozpoczynającą całą historię miłosną Hazel Grace i Augustusa, przecież na początku to on był jedynym z dwóch powodów chodzenia Hazel na grupę wsparcia. Potem został zapomniany. Autor przypomniał sobie o nim podczas operacji, a potem był jako tako, gdzieś z boku.

7. Pozostali streferzy - kogo nominujesz?
Osobiście nie mam kogo konkretnie nominować, więc nominuję wszystkich moich czytelników.

A więc liczę, że spodobał wam się ten tag i że będziecie częściej zaglądać na mojego bloga. 
Do przeczytania!

 PS. Dziękuję za użyczenie ręki do zdjęć mojej siostrze ^^

3 komentarze:

  1. Tag mi się podobał :) chociaż nie skończyłam czytać "Więźnia labiryntu". odpuściłam na jakiś czas po słabym dla mnie tomie drugim, a teraz już niewiele pamiętam, więc będę musiała się zabrać za tę historię na nowo.
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam powrócić do niej - sama zresztą muszę. Po filmach już wszystko mi się miesza :p Po przeczytaniu napisz mi co sądzisz i zrób może ten tag. Z miłą chęcią poczytam ;)
      Pozdrowionka! :D

      Usuń
  2. Kocham kocham kocham serię książkową.
    Lubię lubię lubię trochę filmy.

    OdpowiedzUsuń