poniedziałek, 1 lutego 2016

O wszystkim i niczym!

Hello!
Napiszę Wam tyle. Nie miałam ani weny, ani siły. Byłam chora, jak możliwe duża liczba z Was. Ponoć na Ukrainie i w Rosji zmarło już po kilkadziesiąt osób na świńską grypę, a w Polsce jest już chyba 10 przypadków.

No nic. Do teraz nie wiem o czym Wam pisać. Więc to będzie post o wszystkim i niczym.

Przed chwilą przez przypadek trafiłam na coś takiego: https://www.youtube.com/watch?v=eqT50z0iA1M
I szczerze znalazłam to kiedy szukałam piosenek Jamiego Campbella Bowera (znam jego jedną piosenkę, fajna, postanowiłam znaleźć inne). No i myślałam że to jakiś nowy kawałek (29 stycznia???), włączam i przez 2 minuty mówi do Was Jamie. Jako że nie jestem jakoś wybitnie mądra z angielskiego to nie za dużo ogarniam. Ale jego głos zawsze spoko :3. Ogarnia ktoś może? A może to jakaś akcja? Szukałam ale nic nie znalazłam. Jak ktoś wie o co chodzi to dajcie znać.

Co by tu dalej... Szczerze to nie wiem.

Słyszeliście kiedyś o blogach szkolnych? I nie chodzi mi tu o coś typu strony szkolne prowadzone przez nauczycieli. Ale o blogi (takie jak ten) przedstawiane z perspektywy uczniów. Ja dzisiaj takiego założyłam, będę go prowadzić, ale anonimowo. Myślicie że to dobry pomysł?

O! No i wpadł mi pomysł na następny post! Szykujcie się, ale będę liczyć na Waszą aktywność!
Do zobaczyska! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz