piątek, 26 lutego 2016

Moja biblioteka

Cześć i czołem!
Parę dni temu reorganizowałam bibliotekę i pomyślałam że fajnie byłoby ją Wam pokazać. Więc tak. 
Kiedyś próbowałam ułożyć książki kolorystycznie. Jak widać z prawej strony pierwszej półki, nie zawsze mi się to udawało. Zwłaszcza kiedy kupowałam nowe książki.

No to mniej więcej te trzy półki. Jeszcze przed zmieszaniem.

No i na początku nie miałam pojęcia jak to zrobić. Położyłam wszystkie książki na biurku.
Więc te dwa rzędy z lewej strony z tyłu to wszystkie pojedyncze książki. Resztę poukładałam według serii.
 No i zaczęłam układać według serii które najbardziej lubię. Zniszcz Ten Dziennik i To Nie Książka są na dole bo nie jestem pewna czy można je zaliczać do serii. A! Książki Każdego Dnia, Pewnego Dnia, Ten Jeden Dzień i Ten Jeden Rok nie są jeszcze przeczytane ale uznałam że mogą się tam znaleźć.
Na następny ogień poszły książki które pochodzą z jakichś cyklów, ale mam tylko jeden tom.

Potem były książki religijne, następnie jednotomowe od tych najmniej lubianych. Kiedy skończyłam zostały książki które jeszcze nie są przeczytane.

 Jeśli zastanawiacie się czemu kolekcja z końmi (Heartland) jest zawsze na osobnej półce, to dlatego że tak ładniej wygląda.


No więc to tyle. Wstawcie mi zdjęcia swoich biblioteczek, jestem ich bardzo ciekawa.

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz