sobota, 16 stycznia 2016

Książki - wattpad

Nie wiem czy to zauważyliście, ale chyba raczej tak. No i o ile mnie pamięć nie myli (ale może mylić), to Wam to pisałam. Chodzi mi o to:
Nałogowo wącham/czytam* książki! <3
*Niepoprawne skreślić

I robię to naprawdę z chęcią, aczkolwiek wolno i niestety rzadko :/
Ale mimo wszystko nie chodzi mi o papierowe książki, ani e-booki.
Właściwie mam na myśli książki/opowiadania innych osób, osób prywatnych, kogoś kto dopiero zaczyna. Możliwe że często spotkaliście się z blogami właśnie typu opowiadania, fanfiction etc. Są też strony na facebook'u, ale chciałabym Wam przedstawić coś takiego zwanego wattpadem.

Wattpad - strona internetowa, a także aplikacja, pozwalająca pisać własne, ale także czytać innych wypociny, książki, opowiadania, one-shot'y ("książki" mające jeden fragment, rozdział), wiersze lub zależy co kto pisze.
Ze strony można korzystać bezpłatnie, jak również publikować, czytać, komentować. I powiem Wam szczerze, że jestem pod wrażeniem, jak niektóre osoby potrafią świetnie pisać :D
Chcielibyście może takie TOP#5 czy TOP#10 opowiadań/autorów? Oooo... Mam pomysł na fajną niespodziankę dla Was :3 Ale o tym później.

Czytacie może coś? Albo piszecie?
Ogólnie dla tych nie w temacie. Aplikacja prosta, łatwa w obsłudze. Wszystko widać jasno. Tylko jak już przeczytacie ze dwa fanfiction, to na stronie głównej będziecie musieli długo szukać, zanim znajdziecie coś innego.
Tak było w moim przypadku. Kiedy byłam u kuzynki namówiła mnie na fajne fanfiction (opowiadanie o jakichś znanych osobach (najczęściej znajduję 1D, 5SOS etc) pisząc o nich różne historie. Nie zawsze są tymi, kim są naprawdę, ale mają takie same imiona, nazwiska, wygląd i często charakter). Naprawdę ciekawe, przeczytałam kilka. Ale potem jakoś mi się znudziły i z czasem zaczęłam trafiać na coraz gorsze. Więc zrezygnowałam z czytania ich, ale na stronie głównej dalej jest ich pełno :/ I to szczerze irytuje :( Oczywiście jak trafię na jakieś interesujące to czytam.


Dobra, tyle na dziś. Chcę Wam napisać, że posty będą średnio co 2-3 dni, ale bardzo czekam też na Wasze komentarze.
Jeśli będą... Hm.. Na początek 3 komentarze zrobię dla Was małą niespodziankę.

A teraz piszcie mi co sądzicie o wattpadzie, polecajcie książki i podawajcie swoje konta ^>^

PS. Zapraszam do mnie, _RoseInBlack_ :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz