środa, 4 maja 2016

Konkurs! 04-25 maja!

Kochani mam coś specjalnego dla Was! Konkurs!
A właściwie to trzy...


~1 tutaj
~2 na Facebook'u
~3 na Instagramie

Co należy zrobić?
1) Być moim obserwatorem.
2) Polubić Wiktorię Maj na Facebook'u i/lub zaobserwować na Instagramie.
3) Udostępnić baner na Facebook'u, Instagramie lub blogu.
4) Miło mi będzie jeśli zaobserwujecie mnie na Instagramie lub polubicie moją stronę na Facebook'u.
5) Wyrazić chęć udziału w komentarzu i odpowiedzieć na moje pytanie
"Jaką istotą nadprzyrodzoną chciałbyś być?"
Ma to mniej więcej wyglądać tak:
Odpowiedź na pytanie:
Obserwuję blog jako:
Mój e-mail: 
Baner udostępniony (link):

Baner to jest to coś na dole (tak, wiem że nie umiem ich robić)

Czas macie do 25 maja tego roku.
Wyniki zostaną podane do końca maja, a zwycięzca będzie miał 3 dni na skontaktowanie się ze mną.

A! Jeśli w konkursie weźmie udział dużo osób, może dorzucę coś od siebie. Ale jeśli weźmie mało, zostanie odwołany.

Powodzenia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz