środa, 9 marca 2016

Podsumowanie - styczeń i luty

Proszę nie bijcie!
Domyślacie się czemu tak mało recenzji?
Bo od początku roku przeczytałam tylko 4 książki :/ (3 w ostatnim tygodniu lutego).

1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J. K. Rowling
Recenzja tutaj

2. Dziewczyna z Pociągu - Paula Hawkins
Recenzja tutaj

3. Rywalki; Królowa i Faworytka - Kiera Cass
Zaraz to wyjaśnię

4. Każdego Dnia - David Levithan
Recenzja będzie niedługo


Więc tak!
Kiedy zakładałam bloga, miałam taki plan, żeby nie wstawiać recenzji książek kolejnych z serii (if you know what I mean). Czyli że np. nie wstawiłabym recenzji Komnaty Tajemnic, Elity czy Pewnego Dnia. Ale nie wiem... Napiszcie mi czy chcecie recenzje Rywalek; Królowej i Faworytki.

Ostatnio słuchałam dużo muzyki... Chcielibyście jakieś tytuły? Głównie były to piosenki z serialu Shadowhunters; kocham Ruelle - Monsters, albo The Prototypes - Redose, Diplo - Revolution, Extreme Music - Bring Me Back To Life (z chyba wzmocnionym głosem), no i chyba najlepsze; Colbie Caillat - When The Darkness Comes (zdaję sobie sprawę że część tych piosenek jest z Miasta Kości). Kiedyś pisałam Wam o Jamiem Campbell'u Bowerze (nie umiem odmieniać) i on również przewijał się w moich słuchawkach. A tak poza tym, to to, co było w radiu.

Ostatnio na pewnej stronie (Memento Liber na FB) znalazłam spis książek wydawanych w lutym... A potem w marcu. Na co najbardziej czekaliście? Coś już czytaliście?
Jak możecie się domyślić ja bardzo pragnęłam "Szklanego Miecza" ale na razie nie mam możliwości go przeczytać.
LUTY:
"Magonia" - M.D. Headley 3.02.16
"Panika" - Lauren Oliver 3.02.16



"Linia serc" Rainbow Rowell 3.02.16
"Wiedźma z lustra" - Maggie Stiefvater 3.02.16
"Życie i śmierć" - Stephenie Meyer 3.02.16
"Sześć serc" - L.H. Cosway 10.02.16
"Na srebrnych skrzydłach" - Evan Currie 10.02.16
"Łuna za mgłą" - Rafał Dębski 16.02.16
"Kamień i sól" - Victoria Scott 17.02.16
"Szklany Miecz" - Victoria Avreyard 17.02.16
"Obsesja" - Jennifer L. Armentrout 17.02.16
"Emma i Oliver" - Benway Robin 17.02.16
"Wodospady cienia po zmroku. Tom 2. Wieczna" C. C. Hunter 17.02.16
"Czarodzieje" - Lev Grossman 24.02.16


No a teraz marzec. Czekacie na coś specjalnego? A może już coś przeczytaliście? (Może są tu jacyś blogerzy, chętnie zajrzę ;3).
MARZEC:
"Łowczyni" - Boecker Virginia 02.03.16
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - Walton Leslye 02.03.16
"Cienie tożsamości" - Brandon Sanderson 02.03.16
"Uniwersum Metro 2033. Prawo do użycia siły" - Denis Szabałow 02.03.16
"W ramionach gwiazd" - Kaufman Amie, Spooner Meagan 02.03.16
"Pani noc" - Cassandra Clare 8.03.16
"Marked in Flesh" - Anne Bishop 8.03.16 (premiera światowa)
"Dark elements. Tom 1. Ognisty pocałunek" - Jennifer Armentrout 09.03.2016
"Serce w kawałkach" - Katrin Lange - 16.03.16
"Przez ciemność" - Alexandra Bracken 16.03.16
"Ocalona" - Alexandra Duncan 27.03.16


Dobra, już kończę. Tylko ostatnie pytanie. Czy tylko mnie dziwi, kiedy widzę te daty? W tym momencie wysunęłam pewną teorię. Wydawnictwa chcą żebyśmy nie chodzili do szkoły, ale żebyśmy umieli czytać. No bo patrzcie, większość książek wydana jest w konkretnych datach. 3 luty, 17 luty, 2 marzec etc. Oni chcą żebyśmy kupowali ich książki i nie chodzili przez to do szkoły, ale żebyśmy się nie wyrabiali z czytaniem.

No to już chyba tyle... Rozpiszcie się też na te wszystkie tematy - książki, muzyka, książki - a ja chętnie poczytam. 
Do przeczytania!

Ps. Założyłam stronę na Facebook'u. Jutro/pojutrze powinny się pojawić profilowe i w tle, żeby to jakoś wyglądało. Link Tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz