wtorek, 29 marca 2016

(Spóźnione) Życzenia i małe info

No więc moi kochani czytelnicy...
Dużo jajek, zajączków, jedzenia, książek, jedzenia, muzyki, książek i czego tam jeszcze chcecie! Aby  Wasz Dyngus był mega mokry (mam nadzieję że był).
Żebyście mogli ten dzień spędzić w gronie rodziny (liczę na to że spędziliście), i żebyście mieli dużo jedzenia, czasu dla przyjaciół (i rodziny) no i dla książek. Abyście umieli cieszyć się tym co macie i co będziecie mieć. No i żebyście potrafili marzyć. Marzenia są fajne :p 
Oj tam że spóźnione, ważne że są!
Przepraszam za te bezsensowne życzenia, ale wciąż nie potrafię ich składać.

A teraz parę info:
Po pierwsze;
Udało mi się nawiązać współpracę z

Jak również z
Bardzo dziękuję za odpowiedź od każdego z tych wydawnictw, mam nadzieję że w przyszłości będę mogła pochwalić się większą liczbą "współpracowników".
A teraz chciałabym zaprosić Was na:
- Moją stronkę na Facebook'u tutaj
- Mojego Instagrama o tutaj (nibyjednaknikt)
- Majnego Snapchata - mrocznalady (tak wiem, nazwa do kitu)
- Mego e-maila - nibyjednaknikt@gmail.com
Śmiało możecie do mnie pisać, lajkaczować, komentwać, obserwować i całą resztę.

A właśnie!
Wydawnictwo AlterNatywne urządziło konkurs literacki na opowiadanie do antologii "Kochankowie Niedoskonali" którą wydają. Więcej informacji o tym konkursie możecie znaleźć pod tym linkiem, a ja serdecznie zapraszam Was do udziału w konkursie. Z chęcią przeczytałabym coś, co napisaliby moi czytelnicy (dziwne to zdanie).

Trzymajcie się kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz