środa, 2 grudnia 2015

O czym to?

Hej! To mój pierwszy blog, i jestem podekscytowana tym, że w końcu zaczynam. 
O czym będzie ten blog? Tak naprawdę to sama nie wiem. Mam na niego mnóstwo pomysłów. Jestem osobą typu "Chce zrobić wszystko ale nie mam czasu" więc wychodzi wszystkiego po trochu. Na pewno będę się tym z Wami dzielić. Często rysuję, dlatego moje rysunki będą się tutaj pojawiać. Kocham też fotografię i zdjęcia też będę czasem pokazywać. Do tego nałogowo wącham/czytam książki, więc na recenzję również zapraszam. Posty tematyczne, albo jeśli mam Wam coś ciekawego do polecenia, lub chcę z Wami o czymś porozmawiać też będą się pojawiać. Mam też kilka innych pomysłów, ale będą to niespodzianki. 
Jak widać pomysłów jest pełno, a ja mam nadzieję że spodoba Wam się to, co robię. 
Do przeczytania ;)

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz do mnie: nibyjednaknikt@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz