piątek, 15 lipca 2016

Podsumowanie maja i czerwca!

Oczywiście ja, genialna, nie wyrobiłam się z napisaniem podsumowania maja (po wycieczce było za późno) i stwierdziłam że połączę maj i czerwiec. Tego samego spodziewajcie się na koniec wakacji ^^
Więc liczymy!

Maj:
 ~Szklany Miecz - Victoria Aveyard - linkacz  (seria ze spoilerami )
~Dziewczyny, które zabiły Chloe - Alex Marwood  - recenzja tutaj
~Korona - Kiera Cass - seria ze spoilerami 


Czerwiec:
~Tytany - Victorii Scott - link do receznji i do konkursu
~Strażniczka Książek - Mechthild Gläser
~Miasto Upadłych Aniołów; Dary Anioła tom IV Cassandra Clare




Ostatnio zaopatrzyłam się też w kilka książek. Mianowicie w maju kupiłam sobie "Koronę".
Nawiązałam współprace z wydawnictwem Pinus Media od którego dostałam dwa tomy Kronik Saltamontes.
"Podarowano" mi również dwa tomy "Tytanów" od wydawnictwa IU.VI i jeden z nich można wygrać w konkursie.
Na koniec roku, w szkole za dobre wyniki w nauce (1 gimnazjum - 5,27) dostałam "Strażniczka Książek".
A no i jeszcze coś! Rodzice wyjechali na weekend i dostałam od mamy dwie książki autorstwa Kelly Armstrong. Pierwszy tom serii Mrok Gęstnieje, czyli "Osaczenie" i ostatni tom (przez przypadek, nie wiedzieli że to 3 tom) trylogii Najciemniejsze Moce "Odwet".

Ostatnio wróciłam też do piosenek których słuchałam dość dawno temu, ale odkryłam też coś nowego.
W zeszłym roku kolega polecił mi skrzypaczkę, która cudownie gra. Nazywa się Lindsey Stirling. Od niedawna znów jej słucham i zastanawiam się czemu przestałam. Oto dwa moje ulubione kawałki tej artystki:

Znalazłam też zespół, w którym na perkusji gra mój ulubiony aktor - Dylan O'Brian. Slow Kids At Play. A piosenka do której najczęściej wracam (ciężko znaleźć ich kawałki w internecie, możecie podrzucać linki) to:

Oczywiście, była też wycieczka szkolna. Kotlina Kłodzka zaliczona! Jeśli chcecie zdjęcia, koniecznie dajcie znać w komentarzu!

Koniec roku szkolnego, liczę na dużo przeczytanych książek. Na razie słabiutko, ale oby lepiej. Jeśli chodzi o rok szkolny, to w czytaniu książek (średnio 3 na miesiąc) mam nie zaciekawy wynik, ale w nauce nawet okej. Żadnej 4 na świadectwie!

A jak u Was świadectwa, maj i czerwiec? Czekam na wasze małe podsumowania!


3 komentarze:

  1. Na wstępie odradzam wyrównanie tekstu do prawej, bo źle się to czyta. Gratuluje współprac. Sama niedługo będę miała okazję przeczytać Kroniki i mam nadzieję, że zdadzą egzamin, bo o wiele lepiej pisać recenzje pozytywne niż te gdzie muszę mówić o samych negatywach książki. U mnie średnia 5,3 więc nie jest źle. Na świadectwie dwie czwórki i sześć szóstek, reszta piąteczek więc źle nie jest. Co do książek to doskonale znana mi jest seria Rywalek, ale już nie mam ochoty męczyć się z główną bohaterką dlatego Korony nie chcę czytać. Dla mnie ta seria powinna się skończyć już po trzecim tomie. Pozdrawiam!

    Pozdrawia Dominika z Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno wezmę to na uwagę przy następnym edytowaniu! :D
      Ostatnio skończyłam Ucieczkę z Mroku. Podobało mi, bardzo ciekawe i pouczające (na dniach recenzja). Gratuluje tak wysokiej średniej, mimo pozorów nie łatwo osiągnąć tak wysokie oceny. A co do Rywalek... Myślę że mogło się skończyć ja Jedynej, ale kolejne eliminacje były też bardzo ciekawe! Gdyby pani Cass zrobiła z tego drugą serię, nie byłoby to również złe.
      Pozdrowionka! :D

      Usuń
  2. Świetnie :)
    http://wswiecieksiazeek.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń