sobota, 9 kwietnia 2016

Podsumowanie Marca!

W tym miesiącu jestem z siebie zadowolona i dumna! Udało mi się przeczytać 4 książki, przy czym przez luty i styczeń przeczytałam też koło 4 więc no cóż...
Mianowicie:

~Pewnego Dnia - Davida Levithana (recenzja Tutaj!)
~Futbol Obnażony - Anonimowy Piłkarz (recenzja here)
~Ogień i Woda - Victoria Scott (recenzja o tutaj)
~Kamień i Sól - Victoria Scott (recenzja pojawi się niedługo)
Niby nie wiele... Ale dla mnie dużo xD 

Ogólnie nie kupiłam żadnej książki, ale dostałam dwie. Chociaż... Nie no. Kupiłam sobie jedną pozycję i parę dni temu do mnie doszła. Ale to nie Gwiazd Naszych Wina że tak późno doszła (ogarniacie to odniesienie? Kupiłam sobie "Gwiazd Naszych Wina")
Co jeszcze ciekawego z marca?

Hmm... Kupiłam sobie płytę Meghan Trainor "Title". Muszę przyznać że polubiłam jej piosenki, warto posłuchać czasem. W tym miesiącu jakichś nowości muzycznych nie miałam. Wróciłam jednak do piosenki z Glee - If I die young (linkacz na yt). Czasami "powtarzałam" też sobie płytę Bars And Melody - 143, która jest cudowna! Bardzo spodobała mi się też piosenka Inny "Rendez vous", i parę innych puszczanych w radiu.

Na polskim jesteśmy mniej więcej na etapie wierszy, i chociaż polski nie jest moim ulubionym przedmiotem, bardzo spodobał mi się jeden wiersz. "Wróble Wiosenne" Leopolda Staffa. ]
Nie mogłam znaleźć nigdzie samego wiersza, więc jest niestety w dokumentach google - linkacz!

Znalazłam ten obrazek tylko po to, bo chciałam coś ładnego wrzucić, ale od teraz jestem w nim zakochana!

Pamiętacie jak w ostatnim podsumowaniu miałam dla Was spis książek wydanych w następnym miesiącu? Na kwiecień niestety nie mam :/


No i to chyba na tyle... Koniecznie napiszcie mi co wy przeczytaliście w tym miesiącu, jakie bity ostatnio wpadły Wam w słuchawki, albo może co ciekawego się u Was działo?
Czekam na wszelkie informacje :p 


Do następnego! Bayos! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz